Podmínky reklamace
Podmínky reklamace
1. Práva z vadného plnění
Zaručujeme, že naše zboží je v době přechodu nebezpečí škody bez vad. Pokud zboží nesplňuje některou z následujících podmínek, máte právo ho reklamovat:
- Odpovídá popisu, druhu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a jiným ujednaným vlastnostem.
- Je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme.
- Je dodáno s příslušenstvím a pokyny k použití.
- Odpovídá běžným vlastnostem zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat.
- Je dodáno s obalem, návodem k montáži a jinými pokyny k použití, které můžete rozumně očekávat.
- Odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
2. Uplatnění reklamace
Pokud zboží má vadu, můžete ji reklamovat pomocí našeho reklamačního formuláře -Reklamační formulář
Vyplněný formulář zašlete na emailovou adresu info@skinme.cz.
3. Kupující je při podávání reklamace povinen doložit:
- Na vyžádání e-shopu kopii dokladu o prodeji zboží (daňový doklad, případně potvrzení o uhrazení zboží).
- Reklamované zboží s veškerým příslušenstvím.
- Popis závady.
4. Prodávající vyhotoví kupujícímu doklad o přijetí zboží do reklamace.
5. Vaše práva při reklamaci
V případě vady máte právo na:
- Odstranění vady dodáním nového zboží nebo chybějící části.
- Odstranění vady opravou zboží.
Pokud by vámi zvolený způsob odstranění vady byl nemožný nebo nepřiměřeně nákladný, vyhrazujeme si právo navrhnout jiný způsob řešení.
6. Další práva
Pokud není možné vadu odstranit, máte právo na:
- Přiměřenou slevu z ceny.
- Odstoupení od smlouvy.
7. Záruční doba
Záruční doba na oblečení je 24 měsíců.
8. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
- Opotřebení věci jejím obvyklým užíváním.
- Poškození živly (např. voda, oheň či blesk apod.).
- Poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem).
9. Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením, násilným mechanickým poškozením zboží ze strany kupujícího nebo ošetřováním výrobku, které je v rozporu s doporučeným ošetřováním výrobku na etiketě nesoucí tuto informaci.
Reklamaci vyřídíme v souladu s vámi uplatněným právem z vadného plnění.
Vaše SkinMe